وبلاگ شخصی عباس محمدی معلم کلایی

بیان دیدگاه های سیاسی و فرهنگی و اجتماعی

وبلاگ شخصی عباس محمدی معلم کلایی

بیان دیدگاه های سیاسی و فرهنگی و اجتماعی

وبلاگ شخصی عباس محمدی معلم کلایی
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

چه خبر از نقشه تابستان داغ؟

دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۱۰ ب.ظ

تابستان فتنه

دشمنان نظام اسلامی پس از ناکامی در نقشه‌های گوناگونی که برای مقابله با نظام اسلامی و ملت بزرگ ایران کشیده بودند، با طراحی سناریوهای پیچیده، تابستان ۱۳۹۷ را تابستانی داغ برای ایران پیش‌بینی کرده بودند و به خیال واهی خود حضور در جشن کریسمس را در ایران انتظار می‌کشیدند!

با همه توطئه‌ها علیه ملت ایران و اعمال تحریم‌های بی‌سابقه علیه کشورمان برای ایجاد نارضایتی اجتماعی و... تابستان ۹۷ تمام شد و روسیاهی پروژه تابستان داغ برای «تیم ترامپ، پمپئو و هاسپل (رئیس سیا)» و اوباشی در حد ربع پهلوی و حکام مرتجع منطقه‌ای، مانند آل‌سعود ماند.

اکنون که در تابستان 1398 قرار داریم، با تدبیر مسئولان نظام اسلامی و حمایت‌های مردمی، ایران اسلامی تابستانی آرام را پشت سر می‌گذارد. نشانه‌های آرامش را می‌توان به راحتی در فضای حقیقی و مجازی مشاهده کرد.

ادامه یافتن بی‌اعتنایی مردم به فراخوان‌ها و انتشار اخبار کذب برای ایجاد نارضایتی در سطح جامعه در کنار مدیریت و ایجاد ثبات بازار ارز و سکه و بهبود یافتن شاخص‌های اقتصادی،‌ اندک امید جریان‌های ضد انقلاب را به یأس مطلق بدل کرده است.

مردم فهیم ایران اسلامی با درک شرایط موجود و مشکلات فرارو، همراهی خوبی را با اصل نظام دارند و مسئولان به برکت دل بریدن از بیگانگان و کار مداوم، کشور را در مسیر جوشیدن از درون و موفقیت‌های بیشتر قرار دادند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی این پیش‌بینی را در 24/4/1397 در هنگام تلاطم بازار و شرایط نامتعادل ارزی در نشستی که رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت حضور داشتند، کرده بودند. ایشان با تأکید بر توانایی کشور برای عبور از مشکلات اقتصادی با برخورداری از روحیه‌ انقلابی و مجاهدت، کار و تلاش شبانه‌روزیِ مسئولان و همکاری و همراهی آحاد مردم، شرایط و الزامات استمرار پیشرفت و حرکت پرشتاب به سمت اهداف را بیان کردند و به مسئولان حاضر در جلسه گفتند: «اگر مردم احساس کنند که شما تلاش می‌کنید و شب و روز نمی‌شناسید به نفع‌تان شعار خواهند داد و مردم باید احساس کنند دارد کار می شود.» البته این آغاز راه است و مسئولان باید با شتاب‌بخشی به اقدامات مفید و اثربخش آرامش بیشتر اقتصادی را برای جامعه به ارمغان بیاورند.

۹۸/۰۵/۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی